Известие

Collapse
No announcement yet.

Предни амортисьори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предни амортисьори

    Здравейте колеги,
    пак дойде време за набиване на пари по кошницата
    Трябва да сменя предните амортисьори. Вариантите са два, оригинални към 600 лв, магнетти марелли към 300 лева. Говорим за комплект.
    Някой от вас има ли няблюдения за магнетти марелли и някой знае ли какви са оригиналните, коя фирма ги произвежда ?
    И трети вариант, имам едни блищзйн с луфт по стъблото, чудя се дали ще се получи ако направя по една втулка и ги заваря по стъблото. В службата разполагаме с прилично прецизна фреза и CNC машина.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

  • #2
    Марелитата ги бива,като за цената.Карам ги отпред вече 2 години.И са под 300 лева само да знаеш.
    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

    Comment


    • #3
      Никой ли не знае каква марка са оригиналните ?

      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

      Comment


      • #4
        Аз мисля че са Боге...но не сум 100% сигурен...

        Comment


        • #5
          ъъъ, защо не погледнеш и конитата как са.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #6
            Ако си оставил.
            Аз като търсих в Руди ми казаха че имат,после нямали.Ма можели да ми доставят,ма не можели...
            Объркали се щото преди 2-3 години имали ма накакво момче ги отнесло.
            Бяха обявени на уникална цена.По перформънс сайтовете са около тази цена ама в паунди.
            Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 18:35.
            155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
            1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
            GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
            ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

            Comment


            • #7
              А защо не пробваш от Типо, темпра, 145, 146, дедра и т.н. Щом като от ГТВ станаха на Типото без проблем, защо да не стане и обратното. Само си смени пружините и тампоните на макферсъните, защо има разлики.

              Comment


              • #8
                Ъ-ъ не стават.
                155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                Comment


                • #9
                  Купих магнети марелли, разтропаха се за има няма 2000 км.
                  луфт в стъблото. Чудя се, имам едни блищайн, също с луфт по стъблото, кво ще стане ако им направя едни стоманени втулки?

                  Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                    Купих магнети марелли, разтропаха се за има няма 2000 км.
                    луфт в стъблото. Чудя се, имам едни блищайн, също с луфт по стъблото, кво ще стане ако им направя едни стоманени втулки?
                    Ако е евтина пробата...си заслужава...ако не е ...Конита както те посъветваха

                    Comment


                    • #11
                      Разполагам със фреза и снс машина. Имам едни блищайн, на които също им тропа стъблото, дали ще стане ако им направя едни стоманени втулки

                      Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                      Comment


                      • #12
                        Направих една втулка пробно, от неръждавайка.
                        Проблема е, че сега има контакт метал - метал и ще стърже стъблото.
                        Като се загледах по амортисьора видях че хората са сложили някакви втулки като от пластмаса или подобен матриал, точно за да избегнат триенето метал в метал.
                        Зарова и аз ще направя метална втулка която ще се наниже на втулка от кестамид.
                        Знам че кестамида е здрав материал, но дали ще издържи на натоварването?

                        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                        Comment


                        • #13
                          Определено ще си пионер при ГТВ тата..качи снимки че ми е любопитно

                          Comment


                          • #14
                            Това с втулката отпада. Няма да работи.
                            Сега дилемата е боге или каяба. Според вас кое е по добрия вариант.

                            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                              Това с втулката отпада. Няма да работи.
                              Сега дилемата е боге или каяба. Според вас кое е по добрия вариант.
                              Боге

                              Comment

                              Working...
                              X